fredag den 3. januar 2014

Barnevognen er i hus!

Juhuuu så fik jeg endelig købt barnevogn og så sparede jeg 3000kr!! Har længe haft kig på Odder zip modellen i sort med petroleumsfarvede kanter men ventede på at kæresten skulle få nosset sig sammen til at komme med mig ind og kigge på den. Da jeg så fik en mail om at den var på tilbud 27/12 i babysam fordi de får ny 2014 kollektion her i januar hev jeg manden med (halvvejs under tvang) og tog i babysam for at investere i vognen. Desværre havde de kun en stk på tilbud og den blev taget for næsen af os. Men fik vist manden hvilken jeg gerne ville have og han sagde at så måtte jeg jo få den hva den så end måtte koste. Men tænkte at jeg ville vente lidt med at bestille den. 
Fik så endnu en mail fra babysam om at de havde deres udstillingsmodeller til salg dog med det forkerte stel. Det kunne jeg jo ikke bruge til noget men skulle ud og kigge på nogle andre tilbud så kiggede lige ned forbi barnevognene og bedst som jeg stod og drømte kom ekspedienten og spurgte om jeg skulle have sådan en med hjem. Jo tak hvis den havde x-Dream stel sagde jeg og hun sagde at det kunne de da saktens sætte på! Det ville bare koste 1000kr men det var stadig meget billigere end normalprisen så jeg sprang straks til! Jubii endelig!!! :)

Lang historie!! Hehe...

Lidt om de sidste projekter jeg har haft gang i. Til sådan en barnevogn hører sig jo en barnevognskæde så sådan en har jeg været i gang med at hækle:
Ud over det har keg fået lavet en sutteklud og endnu et sæt sengetøj. Nu har knægten vidst også nok sengetøj (har syet 4 sæt og arvet 2 sæt af farmor).

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Tillykke med den fine barnevogn. Selv om det er mange år siden, kan jeg godt huske, hvordan det var, at drømme om den helt rigtige barnevogn :).
Sikke fine ting du har fået lavet og tak for linket :)

Unknown sagde ...

Det var så lidt Lene...du laver nogle fantastiske ting og følger spændt din blog så linker MEGET gerne :) Jeg er desværre ikke så meget ind i det her bloggeri endnu så er ikke alt for god til at linke men forsøger :)