lørdag den 1. februar 2014

Bamser til klumpen

Har produceret et par bamser til klumpen efterhånden. Den første er en hæklet giraf som jeg er yderst stolt og tilfreds med. Den har taget uendelige tider at hækle men er det hele værd nu efter den er færdig. Håber klumpen bliver lige så glad for den som jeg er. Mønstret er et jeg fandt jeg på denne blog: 
http://ianyckelpiga.blogspot.dk/2009/06/giraff-monster.html?m=1
Det er ikke dansk så det var lidt en udfordring at finde rundt i den men det lykkedes med lidt hjælp fra Google translate :)
Ud over det har jeg syet en blæksprutte som også er blevet rigtig fin. Den har jeg også fundet opskriften på nettet til. Nemlig her:
http://www.modabakeshop.com/2010/07/oopsie

7 kommentarer:

gugge/Katrine sagde ...

Sikke fine "bamser", og skønt al den inspiration der findes på nettet. Jeg elsker det virkelig!

Unknown sagde ...

Takker :)
Ja det er skønt alt det inspiration man finde i net-landet :)

Lilly sagde ...

Ååååh, hvor er de fine begge to :-)
Jeg tror altså, at jeg vil give blæksprutten et forsøg ved lejlighed :-)

Håber snart at kunne indhente lidt af det forsømte her på din blog - men har mega-travlt med job og en masse andre ting i hverdagen lige nu...

SMUK mave du har dig :-)
KH L

Unknown sagde ...

Tusind tak Lilly....dejligt at du vil følge med :)

Ja blæksprutten er også bare så fin...var ikke helt overbevist før den fik øjne men derefter var jeg solgt! :)

Lilly sagde ...

Jeg følger med så godt jeg kan :-)))))

Jeg har forgæves forsøgt at få adgang til blæksprutte-DIY! ØV! Kan ikke se billederne. Mon det er noget med, at man skal være medlem af Instagram eller Pintrest eller hvad har vi???

Unknown sagde ...

Jeg kan heller ikke se billederne derinde mere. Har også undret mig over hvorfor men er desværre heller ikke blevet klogere :(

Lilly sagde ...

ØV! Nå, men i alle fald er det så ikke bare mig, der bliver holdt 'udenfor' ;-) Det er sikkert noget meget teknisk, som vi ikke forstår os på! ;-P