mandag den 5. maj 2014

Tiden går

Og der er langt imellem indlæggene herfra desværre. Ved ikke hvor tiden bliver af, den går SÅ hurtigt! Men nyder hvert et sekund sammen med min dejlige søn Mads. Elsker simpelhen min barselstilværelse til fulde og nyder at se det lille prakteksemplar af en baby som vi har stykket sammen. Nyder at se den store udvikling der allerede er sket og nyder at se alt det fine tøj jeg har syet til ham in action! Her er et par stemningsbilleder fra de sidste 6 uger af vores nye liv som forældre. 

1 dag gammel på sygehuset i min yndlings kreation. En heldragt syet i Noahs ark stof købt hos xo ein dings netbutik. Elsker simpelthen det stof og kombinationen med den gule rib og de neonorange knapper synes jeg er så fin. 

3 uger gammel MC i dragt syet i stof fra stof og stil. 

6 uger gammel: 
En dejlig glad og fræk lille gut i en heldragt syet op i et lækkert stykke stof fra Stof og stil. 

2 kommentarer:

Helles Home-made sagde ...

Århhh hvor er han dejlig! Og sikke nogle fine dragter du har syet. Fortsat god barsel :-)

Lilly sagde ...

Kære nybagte mor :-) Hvor er det SKØNT at høre, at du NYDER din barsel med Klumpen max. Det er lige netop sådan, det skal være. Hvor er han dejlig - og hvor er dine kreationer bare fiiiine :-))))

Og ja, tiden flyver simpelthen så hurtigt. Fatter ikke at min egen 'bette' søn nu er 19 måneder gammel! Jeg synes jo kun lige, at vi fik ham for lidt siden....jeg nyder virkelig også hvert sekund med ham, selvom barslen for længst er ovre og forældrerollen skal kombineres med arbejde (øv! Hvem der bare kunne være hjemmegående husmor ;-)). Fortsat god barsel til dig - og jeg glæder mig til at følge med, NÅR du har tid og overskud :-) KH L