søndag den 21. december 2014

Julegaver #3

MC får en lille kusine til april og hun skulle selvfølgelig have en lille julegave selvom hun ikke er kommet ud endnu. Har længe været helt vild med dette flamingostof og håbede derfor på det blev en kusine så jeg kunne sy noget i det. Og nu fik jeg muligheden for det. Og synes resultatet blev SÅ godt :)

Stoffet er købt hos Videbæk stofbutik. Ribben er fra stof og stil. Mønstret er ottobre 4/2014. Det er lidt tricky med den amerikanske lukning i den ene side og alm i den anden men tror det blev meget fint. Har brugt modellen før til pandabodyen til MC. Og det blev hvert fald fint når først den kom på så satser på det er det samme med denne her. Men det finder jeg jo ikke ud af før april ;)

Ud over det har jeg syet et par baggy bukser og en hue (egne mønstre). Faktisk af en aflagt cardigan jeg fik af min søster for længe siden så synes det var lidt hyggeligt at sy et lille sæt til kusinen af mors tøj. 

Havde syet en dragt også hvis det skulle blive en dreng men den bliver så ikke brugt denne gang. Men mon ikke der skal gives en barselsgave en gang :) 


Ingen kommentarer: