lørdag den 9. maj 2015

Ny garderobe


Der gik lidt stilstand i bloggen. Men symaskinen har bestemt ikke stået stille. Her er lidt af de seneste kreationer til MC 😊

Sæt med hue og leggins i det lækreste isoli fra stofdepotet.dk. MC gad ikke rigtig stå model til sidst som i nok kan se på det sidste billede hehe 😊😂


Jeg er vild med leggins til MC så disse tre par var han da også nødt til at skulle have. Alle i lækkert økologisk stof. De to til venstre er fra bloome.dk og det med skyerne er vidst efterhånden kendt af alle og er fra stof og stil. Elsker stadig det print 😍



Et par trøjer er det også blevet til. Igen i det lækre stof fra bloome.dk 😊

4 kommentarer:

Lilly sagde ...

Jane, respekt! Sikke nogle vidunderlige ting, du har fået lavet - elsker de fine prints på jersey, du får fat i (men NEJ, jeg tør simpelthen ikke besøge de links - jeg ender jo med at købe hele butikken!!!!).

Hvor får du i øvrigt lavet dine mærkater?

MC må da ELSKE de dejlige bløde klæder, hans talentfulde mor får kørt igennem maskinen! ;-)

Håber I har det godt.

KH Lilly

Lilly sagde ...

Har I det godt? KH L

Unknown sagde ...

Hej Lilly ��
Ja! Vi har det dejligt �� Hvor er du sød at spørge. Får ikke brugt bloggen ret meget mere. Er gået meget mere over til Instagram. Er du på der?
Jeg følger stadig med på din blog men der går efterhånden lang tid imellem at jeg er på bloglovin ��

Lilly sagde ...

Godt at høre - det glæder mig :-) Nej, jeg er ikke på Instagram - jeg har i stor stil gjort et forsøg på at slette så mange som muligt af mine elektroniske identiteter og holde det meste samlet om min blog - den har eksisteret i 10 år nu, og det er der, jeg trives bedst, tror jeg ;-)