søndag den 24. november 2013

Hvor skal man snart starte...


Har længe fulgt en masse blogs herinde og har nu besluttet mig for at det må jeg da også prøve...

Jeg vil primært komme til at blogge om mine kreative kreationer...mest syning som jeg elsker...

Lidt om mig....bor i Midtjylland, lidt udenfor Holstebro sammen med manden i mit liv, arbejder til dagligt som sygeplejerske og bruger en del tid på syværelset...er rimelig ny og uerfaren ud i syningens verden og er hvad man vil kalde autodidakt herud i og har stadige MASSER at lære...jeg følger rigtig mange herind og lærer allerede en masse af alle jer dygtige kreakvinder....Jeg er i lykkelige omstændigheder og vi venter en lille klump (heraf bloggens titel) til slut marts hvilket vi glæder os rigtig meget til...og jeg bruger den dejlige ventetid på at sy en masse til klumpen :) Men der bliver også syet lidt til mig selv, barselsgaver, julegaver mm.

Vil ikke skrive så frygtelig meget mere lige nu men vil starte så småt med at vise nogle af de ting jeg allerede har syet og nogle af mine igangværende projekter....

Knus Jani

4 kommentarer:

Lilly sagde ...

Halløj Jani! Og velkommen til :-)))))
Skønt med flere sy-tossede kvinder her i Blogland - jeg er selv næsten lige startet som blogger om at sy, også efter at have fuldt med på sidelinjen i nogle år. Men jeg har dog blogget aktivt fra 2005-9 - det var slet ikke om at sy! Desuden er der sket store tekniske fremskridt siden, så jeg pøler ind i mellem med teknikken (argh!)....nuvel, det går nok alt sammen, og folk er jo heldigvis generelt rigtig søde til at dele ud af deres erfaringer både hvad angår de kreative håndarbejdssysler OG IT-relaterede ting og sager....

DEJLIGT at I får familieforøgelse til foråret - det glæder jeg mig til at læse mere om, når tiden sig nærmer :-)

KH L

Unknown sagde ...

Mange tak Lilly....

Ja synes godt nok også der er meget at lære her som ny i blogland, men håber det kommer lidt hen ad vejen. Blandt andet ville jeg gerne vide hvordan jeg får programmet til at underrette mig når jeg får en kommentar...har først lige nu ved tilfælde opdaget at jeg har fået kommentarer på mine indlæg, hvilket jo er fantastisk! Derfor er det lidt ærgeligt at jeg først opdager det nu! Det må jeg lige have kigget på hvordan jeg får gjort...

Lilly sagde ...

Godt spørgsmål! Jeg ved faktisk ikke lige hvordan det gøres - jeg får dog automatisk en e-mail, når der er nye kommentarer på min blog. Men det må være noget jeg satte systemet op til for 8 år siden!! Hvis jeg lige falder over det, så melder jeg tilbage :-) Jeg skal også have fundet ud af, hvordan man tilføjer en 'underret mig' boks i sit kommentarfelt, således at man også får en mail og kan følge en tråd på andre blogs, når der er svar....ak ja, hvem der bare havde mere tid til at SY og BLOGGE! ;-)

gugge/Katrine sagde ...

Det lyder spændende - jeg glæder mig til at følge med!
Og tillykke med klumpen-på-vej!