lørdag den 14. december 2013

Barselsgave

Nå så gik der lige lidt for længe inden jeg fik oprettet et nyt indlæg på bloggen...det var jo ikke lige meningen.

Jeg har syet en masse tøj til klumpen efterhånden men vil lige starte med at vise dette fine sæt jeg syede for lang tid siden efterhånden til min veninde i barselsgave. En trøje og et par fine baggy pants begge efter mønstre fra Ottobre (kan ikke lige huske hvilket nummer)


 
Ud over dette sæt fik han også et fint babytæppe som jeg efterhånden har syet mange af når mine veninder har formeret sig. Har dog ikke lige et billede af det tæppe han fik men her er et andet jeg har syet. Tror faktisk det var det første babytæppe jeg syede...det var til min venindes lille Emma...og hun bruger stadig tæppet flittigt selvom hun nu er i børnehave så det er jo skønt at det er brugbart det man giver i barselsgave.


Og nu lover jeg at der ikke går lige så lang tid inden næste indlæg kommer. Har jo også en frygtelig masse tøj jeg har syet til klumpen som skal vises frem ;)

Ingen kommentarer: