torsdag den 19. december 2013

Tur til den gamle by

Idag har jeg været med min søster og forældre (mændene blev hjemme og arbejdede) en tur i den gamle by i Århus. Jeg har mange gode minder derfra fra da vi var børn og glædede mig derfor rigtig meget til at komme derind igen og se juleudstillingerne. Jeg var derinde med manden min og søster og svoger for ikke mere end 2-3 måneder siden, men håbede på at det var helt anderledes nu hvor der var pyntet op til jul. Om det var fordi vi for meget nyligt havde været der eller hvad ved jeg ikke men blev simpelthen så skuffet! Det eneste juleagtige var et juletræ hist og her i udstillingerne og lidt mere julede kager i bageren. Jovist det var vældig hyggeligt og dejligt med tid med familien men havde bare forventet lidt mere!

Men vi havde en dejlig dag og hyggede med varm kakao og julesmåkager :)
 
Efterfølgende tog vi ind til centrum og fik frokost inden turen atter gik mod det midtjyske igen. Det vat en dejlig men lang dag. Var så træt som sjældent før da jeg kom hjem efter en hel dag udenfor comfortzonen der kaldes hjemmet som for tiden er en dejlig overskuelig zone for min gravide krop og sind. Godt at dagen i morgen står på afslapning og rehabilitering! :) Og måske lidt tid ved symaskinen ;)

Ingen kommentarer: