søndag den 15. december 2013

Søndagssyning

Fik lidt tid ved symaskinen idag...og det kom der lidt mere kluns til klumpen ud af.
 
Den første dragt er syet efter et ottobre mønster og det andet efter et mønster jeg fandt i en eller anden bog jeg lånte på biblioteket. Synes ikke rigtig det sidste mønster virker så godt men har jo desværre ingen baby at prøve dem på endnu så må væbne mig med tålmodighed. Det er i det hele taget et stort minus ikke at have en at prøve tøjet på når jeg syer det. Det er jo lidt træls at få syet en masse tøj til ham og så det bare ikke passer når han kommer. Har jo en drøm om at sy (næsten) alt det tøj han skal bruge selv så vil jo gerne sy lidt i forvejen for ved jo ikke hvor meget tid jeg får til den slags når først han melder sin ankomst. Men synes generelt tøjet ser ud til at have passende proportioner så tager chancen og håber det passer og ellers må jeg håbe det er til at rette til rimelig nemt. 

Vil da også lige vise det pusleunderlag/taske jeg har syet til når mig og bettemanden skal på tur. 
Synes selv den er blevet SÅ fin! Elsker det blomstrede stof og selvom blomster måske er lidt tøset synes jeg det går fint til en dreng også. 

1 kommentar:

Helles Home-made sagde ...

Fin pusletaske og kære dragter. Klumpen bliver en velklædt lille baby :-)