lørdag den 8. marts 2014

38 down 2 to go!

I går ramte jeg minsandten uge 38+0. Hermed 2 uger til termin...F.... det kommer tæt på nu synes jeg...Bliver lidt stresset over det kan jeg godt mærke...ikke som i shit jeg mangler en hel masse praktisk...for der er jeg ret sikker på at jeg ikke kan være mere klar....alt tøj er vasket og klar og tasken er pakket til sygehuset så vi har lidt af hvert med....

En anden ting er psykisk! Puha...tror stadig ikke lige det er gået helt op for mig at han kan melde sin ankomst...ANYTIME nu! Som i lige om lidt eller som i om max 3-4 uger! SHIT det er mærkeligt at tænke på at om MAXIMALT 4 uger er jeg MOR! 4 uger!!!! Og højst sandsynligt før!

Anyway...bliver jo nok ikke mere klar end jeg er nu alligevel...ved godt de siger at de fleste kvinder er MOR fra den dag de ser de to streger på graviditetstesten...MEN så er der så også dem (MIG) der stadig i 38. uge ikke helt har fattet konsekvensen af den hyggestund man havde for knap 9 mdr siden! Bevares den lille alien gør mig dagligt opmærksom på at han er derinde....MEN det kunne jo også bare være lidt rumlen i maven!?! Godt nok ligner maven en kage der har fået lige en slat bagepulver for meget i dejen og er liiige ved at gå ud over bradepandens kanter....MEN det kunne jo også bare være man trængte til at spise lidt sundere!

Nej jeg tror somend først alvoren går sådan rigtig op for mig når jeg står med det lille kræ i armene efter at have kæmpet mig igennem timevis af smertehelved! Men sådan er vi nok bare nogen der er lidt langsomme i optrækket!


Nå men fejrede dagen i går med at sy endnu en bette bamse og et par bukser til den lille fyr. Bukserne er syet efter et mønster fra Ottobre og er syet i str 56 selvom jeg egentlig havde besluttet ikke at sy mere i den str da jeg har så rigeligt i den str, men kunne ikke dy mig for synes pingvinstoffet var så sødt at det var han nødt til at have et par bukser i som han kan passe meget snart! Stoffet er købt i stof2000 for et pænt stykke tid siden og ribben er fra stof og stil.


Bamsen er blevet så fin og er efter et mønster fra stof og stil. Den er syet i dejlig blød velour og er derfor oplagt som sovedyr...hvis den lille mand ikke vil have den kan hans mor hvert fald godt finde på at putte med den :)



2 kommentarer:

Helles Home-made sagde ...

Kan godt forstå at du er spændt :-) super fine ting du har fået syet - heldige lille dreng :-)

gugge/Katrine sagde ...

Mon ikke det først rigtigt går op for de fleste når de sidder med klumpen i armene. Jeg havde det i hvert fald også ca sådan. Men ih, hvor gad jeg godt stå der hvor du står nu, igen ;-)
Sikke nogle fine bukser, og hvor er den sød, elefanten.