lørdag den 1. marts 2014

Hvad sker der?

Er da gået fuldstændig i stå med de indlæg! Hvad sker der for det? Kan jo ikke prale af det er fordi jeg har mega travlt for går jo bare og venter og venter ( og venter lidt mere) på at lillemanden har tænkt sig at melde sin ankomst. Tiden går sku alligevel lidt hurtigt selvom det føles lidt som en evighed også. Mærkelig følelse!

Grunden til jeg ikke får lavet så mange indlæg er nok også fordi jeg ikke får syet noget rigtig for tiden! Har simpelthen  sat mig for at nu må jeg ikke sy mere tøj til klumpen før han kommer for har SÅ meget! Så hvad er det så lige jeg skal skrive om? At vente? Tja det er jo bare ligesom ikke så spændende! Men idag fik jeg gjort puslehjørnet HELT færdigt så det kommer der meget snart billeder af. Det er blevet så fint hvis du spørger mig!

Nå men ellers går det sådan rimelig med det der graviditet! Er nu nået 38. uge - nærmere betegnet 37+2 helt præcist! Vil sige at jeg er ved at være pænt utålmodig men ellers går det sådan pl med at være gravid. Jovist det er TUNGT og glæder mig meget til at få mon egen krop tilbage og at være alene i den! Og dog døjer jeg meget med væske i kroppen nu. Det bliver værre for hver dag der går. Men det føles nu stadig som småtingsafdelingeb i forhold til hvordan jeg havde det i midten af graviditeten hvor den stod på konstant hovedpine og en depressions/stress lignende tilstand dagligt!!! Det havde jeg ikke holdt ud hvis det havde varet resten af graviditeten. Takker for at jeg har en meget forstående og insisterede læge som fik mig tilbage til mig selv igen sådan at jeg nu føler keg er klar til at tage mig af et andet lille menneske for på det tidspunkt kunne jeg knap nok tage mig af mig selv! 

Så de der spæreballoner af fødder jeg rende rundt med (som iøvrigt snart vokser ud af samtlige sko jeg ejer) det føles ligesom ikke som det helt store problem i samligning. Nok mest fordi det er fysisk og det er altså bare lidt nemmere at forholde sig til! 

Lover snart at vende tilbage igen! God weekend til jer der følger med!

1 kommentar:

Lilly sagde ...

Ufff, du lyder godt nok til at trænge til at få Klumpen UD AF KROPPEN og ind i det virkelige liv :-)))) Ja, det kan altså være hård kost at være gravid, men nu kan du heldigvis se en ende på det. Pøj pøj på den sidste del af rejsen - krydser fingre!