søndag den 2. marts 2014

Puslehjørnet helt færdigt!

Så fik jeg taget billeder af det færdige resultat af puslehjørnet i dagslys. Synes simpelthen det er blevet så fint. Glæder mig til mange hyggelige stunder med lillemanden her.
 Det endelige resultat....er det ikke fint?? :)
 Fik også lige taget et nyt billede af uroen som også er kommet op og hænge nu. Den er som nævnt lavet efter Laralils DIY og den er bare så fin. Overvejer dog lidt at lave en med elefanter i lidt mere neutrale farver...synes faktisk den er blevet lidt tøset (nok underbevidstheden der tog over da jeg lavede den før jeg fandt ud af jeg ventede en dreng). Men det må blive hvis der bliver tid lyst senere. Orker det ikke lige nu hvert fald hehe...
 Hylden har jeg fået af min søster og malet i en fin blå-grøn farve og synes den passer godt ind i hjørnet og rart med lidt opbevaringplads til diverse ting.
Det sidste billede er seneste hækleprojekt. Er ved at hækle nogle dyr til en aktivitetsstativ. Det første dyr er færdigt og blev en lille giraf. Den er blevet rigtig fin. Er hæklet efter opskrift i bogen "Hæklede dyr" af Maja Hansen. Det er en rigtig fin bog med gode opskrifter. Hun har desuden skrevet bogen "Flere hæklede dyr" hvor jeg har fundet en opskrift på en lille fin ræv som jeg er gået igang med. Håber den bliver ligeså fin som giraffen.

Idag skal vi til fastelavn her i lokalsamfundet og så får vi gæster til aftensmad så det skal nok blive en hyggelig søndag. Håber i får en god dag derude også! :)

1 kommentar:

Lilly sagde ...

Det er bare SÅÅÅÅ fint og hyggeligt :-) I skal nok få mange gode stunder der. Det er virkeligt hygger at stå og snakke/nusse/etc. med den bette! Vi er nu nået til en fase, hvor vi har måtte rykke ned i gulvniveau, da Bettefisen nu er gående og i perioder har svært ved at ligge stille længe nok til, at vi kan nå at få skiftet rumpetten! Der er bare fart over feltet - så NYD det mens det varer ;-)