lørdag den 21. juni 2014

Ikke hjemmegjort

Men er nødt til at vise min seneste investering til klumpen. Var ude og hente denne fantastiske Juno (lilleper) seng idag. Har SÅ længe været forelsket i den men hele tiden skubbet tanken væk fordi jeg synes den var for dyr af en tremmeseng at være. Men fandt en masse (mere eller mindre) gode undskyldninger for alligevel at købe den så nu har jeg gjort det og den er bare SÅ fed!!! Specielt med sengeranden fra Sebra (som jeg fik til halv pris YAY) i super fede stoffer som jeg også længe har været forelsket i. Generelt elsker jeg Sebras design og har også regnslaget til barnevognen. 
Og MC har allerede godkendt den ig er puttet i den for første gang for få min siden :) Er sikker på vi bliver rigtig gladeste den nye seng :)

Beklager den dårlige billedkvalitet!

1 kommentar:

Lilly sagde ...

Hvor er den flot - en god investering, uden tvivl! :-)))
Ja, Sebra har virkelig nogle skønne mønstre på deres stoffer, og fedt at du fik sengeranden til halv pris. De koster jo det blå ud af hovedet!!!