onsdag den 25. juni 2014

Invitationer til barnedåb

Så er der lavet invitationer til vores barnedåb den 3. august. Synes de er blevet så fine så ville lige vise jer dem :) 

Striberne er gennemgående tema i både borddækning, invitationer og min kjole til barnedåben. Elsker striber hehe

Begynder efterhånden at glæde mig rigtig meget til dagen nu. Har været rimelig stresset over det fordi jeg ikke synes der var styr på noget som helst men her den sidste uge har vi fået en masse på plads og nu er invitationerne også klar til at blive sendt. 

Har besluttet mig for selv at sy dåbsdragten da der ikke er nogen arvekjole i nogen af vores familier. Det er et større projekt men håber på den bliver fin. Indtil videre har jeg fået tegnet et mønster og syet noget af prøvedragten. Men der er stadig langt igen med tilpasning og opsyning i det rigtige stof osv men håber på jeg når det. Problemet er desværre at jeg ikke har for meget tid om dagen (da MC har besluttet sig for kun at sove om natten) så må bruge en del aftner på det men satser på at jeg når det :) Mere om det i et senere indlæg når jeg er kommet mere igang med det/er færdig :)

4 kommentarer:

Lilly sagde ...

Hvor er de bare fiiiine! :-) Det må tage noget tid at lave dem. Og spændende også med dåbskjolen...den glæder jeg mig til at se!

Bettefisen har også fra en ret ung alder sovet primært om natten - dvs. korte lure i løbet af dagen. Selvom det har betydet mindre 'pauser' i dagstimerne for mit vedkommende, så har jeg GLÆDET mig over, at han har sovet godt om natten - og stadig gør det! Hvem siger i øvrigt, at babyer skal sove om dagen? ;-))))

Unknown sagde ...

Det tog faktisk ikke så lang tid som jeg regnede med. En aften på en 2-3 timer så var de ordnet. Skulle heller ikke lave mere end 14 så det hjalp nok lidt hehe.

Hehe ja hvem siger det. Tror tit det er noget inde i ens hoved. Man har hørt nogen sige "Nu har mit barn lige sovet så og så meget til middag" og så tænker man at ens barn da er helt forkert på den når han ikke sover mere. Men de glemmer måske at sige at deres så ikke sover om natten eller også er det bare lige en enkelt dag de har gjort det. Og man finder også hurtigt ud af at alle andres børn jo heller ikke sover ligeså godt som man bilder sig ind. Så er efterhånden kommet dertil at så længe han sover så godt om natten må han sove præcis så meget (eller lidt) han vil om dagen. Når det så er sagt er han faktisk blevet meget bedre til at tage to gode lure på 1-2 timer om dagen også. Og så sover han jo gerne ca. 12 timer hver nat men kun en amning sidst på natten. Så klager bestemt ikke lige nu!!

Lilly sagde ...

Hvor er det skønt at høre!!! :-) Sådan!

Anonym sagde ...

Hvordan har du lavet den??
SŠFIN ������