torsdag den 28. august 2014

Efterårsgarderoben #1

MC vokser som ukrudt for tiden. Han er lige startet på str. 74 og lige vokset helt ud af str. 62. Har vidst alt hvad jeg skal bruge i str. 74 indtil videre men str 80 er meget mangelfuld og det giver jo heldigvis en oplagt mulighed for at sy en masse....så er startet med bodykollektionen. Har indtil videre syet denne body. Har prøvet med en ny halslukning og synes den er blevet superfin. Mønstret er ændret ved at gøre halsudskæringen lidt mindre og istedet have en halslukning med knapper. Har ikke prøvet den på MC endnu så ved ikke om jeg har haft held af det, men udseendet er jeg hvert fald rigtig godt tilfreds. Og så elsker jeg den gule farve sammen med den grønne! Det eneste jeg er lidt træt af er resultatet af ribben i halsudskærringen der er blevet lidt løs i det. 

Mønster: Ottobre nr. 6/12
Stof: Stof og stil

Har klippet ud til et par stykker mere der er klar til at blive kørt gennem maskinerne. 

Ingen kommentarer: