torsdag den 28. august 2014

Efterårsgarderoben #2

Er meget i tvivl om hvor meget vinterovertøj man skal have til en lille gut (er 6 mdr nu). Han starter jo i DP til februar og der vil han jo nok skulle udenfor ligegyldigt vejr men indtil da tænker jeg da ikke han har brug for en flyverdragt...eller har han? Hvad er jeres erfaringer?

Men en fleecedragt til at køre og sove i skal han da hvert fald bruge, så det er hermed begået. Mønstret er ændret lidt. Har fx sat knapper i istedet for lynlås (havde ikke lige nogen på lager) og har tilføjet anoraksnor i hætten for at kunne gøre den lidt varmere til de helt kolde vinterdage. Har syet udvendige lommer på for at pynte lidt og stribet rib i ben og ærmer. Synes den er blevet rigtig fin og glæder mig til at putte bassen i den :)



Mønster: Ottobre nr. 4/14
Stof: Plys fleece har jeg købt på bagagerumsmarked så det ved jeg ikke hvor er fra. Det stribede og foret er fra stof og stil. 


1 kommentar:

Den lille havtaske sagde ...

Jeg ville helt sikkert nøjes med at putte ham i den skønne fleecedragt du har lavet. Og så ville jeg købe en flyverdragt på udsalg til januar, som han kan bruge når han skal i dagpleje til februar :-)