torsdag den 28. august 2014

Hagesmække

Min lille fyr er efterhånden en habil mos- og grød-spiser og det kræver jo nogle hagesmække hvis der ikke skal være mad ud over det hele (mere end der er i forvejen!). Derfor har jeg kreeret nogle lange hagesmække.



Det her er de første to jeg har lavet - der har været 3 flere gennem maskinerne siden men har ikke fået taget billeder endnu så det kommer senere. Og min lille mand er bare så vild med dem og er så smart med dem :)



Da jeg skulle lave overlock kanten i orange fuckede tråden bare op for mig og kunne simpelhen ikke få den til at se pæn ud på bagsiden...nogen der ved hvorfor? Har omtrådet og justeret på trådspændingen men det hjalp ikke...har siden skiftet til hvid tråd igen og det ser ud som det plejer...meget mærkeligt...

3 kommentarer:

Helles Home-made sagde ...

Mystisk med tråden, men sikke nogle smarte hagesmække. Og hvor er han blevet stor :-))

Lilly sagde ...

Hvor er de bare fede!!! :-) Har selv kørt monster-mange både savle- og spisesmække igennem maskinen!
Kan desværre ikke hjælpe med tråd-problematikken, da jeg hverken ejer eller nogensinde har prøvet at bruge en overlocker... Håber du får problemet løst SNART!
KH Lilly

Unknown sagde ...

Så vidt jeg husker var det vidst fordi jeg havde trådet forkert 😂 Typisk hehe.