torsdag den 17. juli 2014

Boys Month #7: Panda body med stjerner

Synes den her body fortjente sit helt eget indlæg, da den bare er blevet monster fin! Ud over heldragten som jeg viste her, har jeg også fået syet en body ud af det fine pandastof. Har lavet den med ærmer af stjernestof for at give den lidt kontrast. Kan nok ikke lyve mig fra at jeg er lidt inspireret af Molo´s børnetøj, da jeg synes de laver noget super fint tøj. Og HVIS jeg havde 230 kr der stod "Lille-bitte-super-fin-børne-body" på så er der da heller ingen tvivl om at det var Molo jeg ville vælge at kaste mine penge efter. Fx den her lækre sag som jeg er vanvittig forelsket i. Men nu er det bare at jeg er en nærrigrøv når det kommer til at købe så dyrt tøj til så lille et menneske, så det kommer vidst ikke til at ske. Måske når han begynder at kunne bruge tøjet mere end max. 1-2 måneder inden det bliver for småt, men indtil da (og nok også til den tid) tillader jeg mig at blive inspireret til at sy noget fantastisk (synes jeg selv) tøj til den bette mand og sparer lidt på mine penge :)

Mønstret er fra det nyeste Ottobre blad (3/2014). Den er syet helt efter mønstret bortset fra at jeg har ændret på benudskæringen. Pandastoffet er som nævnt fra www.stofdepotet.dk og ribben fra stof og stil. Stoffet med stjernerne kan jeg ikke huske hvor jeg har købt men det kan købes mange steder.  




Er den ikke bare fin? :)

10 kommentarer:

Pia (KreativePips) sagde ...

Jo, den er super fin! Kan godt lide stjerne-ærmerne og har faktisk planer om noget lignende, bare med noget andet stof (og så er mine drenge for store til bodyer, så det bliver bluser:)) kh Pia

Unknown sagde ...

Tak Pia :)
Ja synes også det giver en rigtig fin sammensætning med to forskellige stoffer.Glæder mig til at se dine bluser når de bliver færdige :)

Den lille havtaske sagde ...

Hold op hvor er den fed! Du giver mig helt lyst til at begive mig i kast med bodyer :-)

Unknown sagde ...

Tak skal du have. Det er godt nok også nogle fine ting du får lavet...du kan da sagtens lave body´er også...det er slet ikke så svært som man tror. :)

FrkTURKIS sagde ...

Superskøn body - rigtig fin kombination af stof :-)

Agnethe - about a girl sagde ...

Kors hvor er den fin og meget Molo-agtig :D Kender en, der ville dø for at få sådan en fætter mellem hænderne fordi dem fra Molo er udsolgt! Hmmm måske skulle jeg give den bette trold en i fødselsdagsgave :D

Unknown sagde ...

Tak Agnethe :). Ja jeg kan nok ikke lyve mig fra hvor jeg har inspirationen fra ;) Det synes jeg da lyder som en god gave ide ;)

Maria sagde ...

Hvor er den bare fin...
Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

Unknown sagde ...

Tak skal du have :)

Unknown sagde ...

Tak skal du have Maria :)