fredag den 11. juli 2014

Stof til dåbsdragt

Idag var jeg i stof og stil med en veninde for at købe stof til dåbsdragten og det blev til disse fine stoffer.

Den til højre er "hovedstoffet" som skal bruges til selve dragten som jeg har vist en prøve af her. Det er en rigtig lækker silke som skulle have et rigtig fint fald. Den har et super fin lidt skindende look. Den i midten er til vesten, butterfly og kasket og er en ganske alm. hør som er rigtig lækker med en fin textur. Jeg valgte den pga. af det fine mønster der er i hør og så for at gøre dragten lidt mere uformel og mindre "glinsende" for at få en lidt mere drenget look. Den til venstre er til foer.
Glæder mig rigtig meget til at sætte saksen i stofferne og håber på at resultatet bliver super godt. Er sikker på bassen bliver underskøn i sit dåbsoutfit :)

Jeg kunne ikke helt holde mig til "indkøbslisten" og kom også hjem med en rigtig fin voksdug til vores spisebord. Det er den i kan se i baggrunden af billedet. Ja jeg er og bliver tosset med striber! Hehe!

Ingen kommentarer: