fredag den 4. juli 2014

Nye stoffer

Er blevet så inspireret af Boys month at jeg bare MÅTTE købe noget nyt stof :) Skulle alligevel købe noget stof til den kjole jeg (forhåbentligt) skal sy til mig selv til barnedåben. Havde på Groovy Baby And Mammy´s blog set det lækreste sort/hvid stribede stof som jeg som sagt vil lave en kjole af til mig selv. Det er købt på stofdepotet.dk. Og da jeg alligevel skulle have det så kunne jeg jo lige så godt kigge mig lidt omkring derinde ;) Og så faldt jeg over det her vanvittigt lækre panda stof:

Jeg er SÅ vil med det og kan slet ikke vente med at klippe og sy en body/trøje til MC i det. Han bliver verdens lækreste baby. Jeg elsker Molo´s tøj og kunne købe mig så fattig i det hvis jeg gav mig selv lov, men min nærighed kommer altså op i mig hver evig eneste gang jeg så meget som halvvejs forelsker mig i deres nye designs og forestiller mig hvor lækker MC ville være i det. MEN så er det jo godt at man kan få lige så lækre prints som man (meget billigere) kan sy lækre bodyer til ham i :) Tror han skal have en body med ærmer af sort stof med hvide stjerner en grå eller sort rib...ihhh jeg glæder mig til det kommer!!

4 kommentarer:

Linnea skriver: sagde ...

Glæder mig til at se, hvad du får lavet af panda-stoffet. Ærgerligt det er så dyrt - jeg har svært ved at tage mig sammen til at bruge de mange penge på at købe en meter ;-)

På den anden side kan man jo bruge selv de mindste rester til lommer, ærmer osv., så jeg må vel bare i gang.

Søgaard Expressen sagde ...

Det er nemlig mega fint det stof! Glæder mig til at se hvad du får syet!

Unknown sagde ...

Jeg synes faktisk ikke det var så slemt gav 145kr for en meter. Ville også gerne have nøjedes med en halv meter men kunne man ikke ved stofdepotet. Men så er der nok til han både kan få en body og en heldragt. Og ja som du siger ville det jo være rigtig fint til lommer fx eller boxershorts til når han skal have det :)

Unknown sagde ...

Lækkert stof! Glæder mig til at se det færdige resultat! :-)